Trädgårdsstolar och trendspaningar

Här kommer några härliga fåtöljer att sitta och slappa i nu i sommar. Nu drömmer jag om att sitta på min inglasade balkong med en kopp te och läsa böcker som jag inte annars hinner med! Mina favoriter är nog fåtöljerna BALI och SANDBAKKE. Här kommer lite tips på sommarens trender…

  • Rottingmöbler
  • Jutemattor
  • Amplar

 

 

Fåtölj JAVA från Rusta, 499 kr

Fåtölj JAVA från Rusta, 499 kr

fåtölj bali

Fåtölj BALI från Rusta, 799 kr

 

Fåtölj HILLERSTORP från Bauhaus, 1989 kr.

Fåtölj HILLERSTORP från Bauhaus, 1989 kr.

jysk sandbakke 1699kr

Fåtölj SANDBAKKE från JYSK, 1699 kr.

jute matta lagerhaus 599 kr

Matta JUTE från Lagerhaus, 599 kr.

åhlens jutematta 140 cm 699 kr

Matta JUTE från Åhléns, 699 kr.

jutematta hm 299 kr

Hålmönstrad jutematta från H&M, 299 kr.

Ampel från Lagerhaus, 29 kr. Finns även i svart och blått.

Ampel från Lagerhaus, 29 kr. Finns även i svart och blått.

Här är länkar direkt till butikerna Rusta, BauhausJysk, Åhléns, Lagerhaus & H&M.

Alla bilder har jag lånat från respektive hemsida.

Kommentera gärna!

