Önsketänkande

Nu är min semester snart till ända. Efter denna vecka tar det roliga slut. Måste kräma ur det sista nu så idag ska jag till Gröna Lund med mina kids och fredag till söndag åka bort och hälsa på en vän. Hade gärna legat såhär och pimplat mousserande vin ett tag till men man får väl vardagslyxa också. Livet slutar ju inte vara roligt bara för att semestern är över! Jag har faktiskt provat lite ansiktsmasker som jag ska blogga om framöver, så stay tuned!

Camilla ♥

Kommentera gärna!

